lördag 13 oktober 2012

Helg!

Igår kväll (eller kväll och kväll, vi kom 17.00 och åkte 19.45, funkar inte med barnen annars, inte när man har en varsin som behöver sova) var vi som sagt hem till A + H + V och käkade. Tacos och sen blåbärsmousse till efterrätt, mums! Barnen lekte och härjade som aldrig förr, det dansades, skrattades, skålades och jagades för fullt. Dom var så glada! Kul! Sen körde jag hem Anders & Miranda och själv åkte jag hem till Caya en stund, hon var själv för Björn jobba natt. Vi käka chips & dipp, drack cola och babblade om allt och inget och kl 23 var det natti natti. Idag är jag på Avd 3 hela dagen (12.30- 21.30) lång dag men ändå ganska trevligt, gillar ju att vara här. För tillfället har jag rast, äter smörgås och dricker varm choklad, och på bilden kan ni skymta min snygga stickade tröja. Finns hur många som helst här, dom hör liksom till inredningen här på trean. Så fula så man dör, men sköna. Vet att jag tog med mig nån egen, lite finare, emellanåt då när jag jobbade här jämt, men det slutade alltid med att man drog på sig en av dom stickade ändå. Nej, nu är det dags att gå ut och servera lite mat! Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar