måndag 15 oktober 2012

Provar nya vinterpjuksen som damp ner i brevlådan idag! Jag är helnöjd. Super fint skick, syns inte ens att dom är använda. Tummen upp! Idag har jag jobbar 7-14.30, så jag träffade inte M fören när jag hämtade henne på dagis strax före 15. Höll på att längta ihjäl mig, var en sån dag idag Hon hade haft en jätte bra dag, inget gnäll och inga tårar, ingen napp och kanin, sovit bra och varit happy face. Inte gnällig och klängig när vi kom hem heller, bara busig och glad. Sen ett par dagar tillbaka så äter hon som vanligt igen också. Hon kanske har börjar acceptera förskolan och sin vardag nu, känns så! Nu är det dags för mig att sova för länge sen, men fastnade framför "mitt liv är ett skämt" och nu måste jag se klart fast jag är pisstrött. Kommer vara död när klockan ringer 05.30 i morgon. Skyll mig själv!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att hon trivs på förskolan! Det är fruktansvärt annars! Alvar grät lite vid lämning i början men nu bryr han sig inte alls när jag går. Kram

    SvaraRadera
  2. Till slut återgår allt till det normala :) Så skönt efter en sådan här period. Nu kan du börja slappna av lite igen! Kram

    SvaraRadera