onsdag 17 oktober 2012

Idag har varit en trevlig dag! Miranda blev super glad när vi kom till dagis kl 9 i morse, gick direkt in och började leka! Kändes så skönt i mamma-hjärtat. Efter lämningen åkte jag och handlade och sen vid 11 åkte jag och Anders in till Siljan och mötte upp Caya & Björn och käka lunch! Så lyxigt och skönt att få sitta där som fyra vuxna vänner och äta lunch och prata i lugn och ro, och inte som en stressad småbarnsförälder som man är större delen av tiden. Efter lunchen gick jag och Caya en sväng på noret och uträttade lite ärenden, gick bland annat in på Lantliv och dog en liten stund av allt fint. Men jag börjar längta lite efter julpyntet nu! Jag är inte helt jul- tokig, men köper alltid någon ny grej varje år. Är lite mysigt! Kl 14 hämtade jag min lilla myra på dagis, lika glad som vid lämningen! Sen åkte vi vidare hem till Amanda & Vidar, dit även Maja och tvillingarna kom! Vi hade en trevlig eftermiddag tillsammans :) nu är det dags att säga godnatt, är som vanligt DÖ trött! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar