onsdag 19 oktober 2011

Mer soffdagar åt folket!

Idag har varit en riktig mysdag!
Kl 9 i morse kom Caya & Julia hit efter att dom lämnat Emma på dagis och sen stannade dom hela dagen och åkte inte hem fören 17. Vi har fikat och slöat i soffan framför brasan mest hela dagen, förutom att jag tog en liten mini promenad med Pajas när Myran sov, och att Caya åkte och hämtade Emmis vid 14, och när det var dags för lunch flyttade vi våran rumpor några meter bort till matrummet. Såå himla skön dag, och våra fina flickor har varit på strålande humör, dom är så snälla och goa. Tack för idag kära ni!

Jag börjar repa mig från min förkylning, men i stället har den flyttat in hos Anders!
Men trots att han är sjuk så har han både jobbat och kör MASSA skräp från källaren till tippen idag, så nu börjar det likna nått där nere. Han är så duktig min fina A. Nu ska det städas där nere, en vägg ska målas, en säng ska flyttas ner och bli någon slags säng/soffa och efter lite fix så kommer det nog bli ganska bra.
Förrådet kan vi inte göra klart fören vi fått hyllorna i december, och kontoret har jag ingen aning om hur vi ska fixa till så det får nog ligga på is ett tag, men så fort vi är klara med allrummet så är det dags att sätta igång med Mirandas rum! Det ska bli så roligt!

Nu ska jag kika klart på Greys och sen är det natti natti.

1 kommentar: