lördag 1 oktober 2011

vino.

Hade en väldigt trevlig kväll med tjejerna igår. Jag och Amanda hade dragit ihop ett gäng glada tjejer som skulle dricka vin, spela spel, äta gott och så vidare, men en efter en fick lov att ställa in av olika anledningar, så tillslut var det bara jag, Amanda, Caya & Martina, men vi hade super trevligt! Massa babbel, skratt och gott vin!
Caya hade med sig Julia (Julia var inte med och drack vin, hon sov gott i sin säng uppe i gästrummet) och sen sov dom kvar. Idag har vi bara myst runt här hemma hela dagen, ätit långfrukost, slöat i soffan, lekt med barnen, ätit pizza rester från gårdagen och bara haft det bra. På eftermiddagen när dom åkt hem och Anders åkt iväg på match så tog jag, pajas och myran en långpromenad i solen, typ hur skönt som helst! Behövde lite luft och solljus för att vakna till liv. Sen har jag diskat och städat upp i köket efter gårdagen, matat gofisen med potatis & morot, sjungit "skruttenluttenli" (från babysimmet, hon älskar den och blir alltid nöjd, lugn och glad av den) ungefär sjuttiotvåtusen gånger, lekt med mini, klippt naglarna på Myran, och vid 19 somnade hon.
Anders är på avslutning med fotbollen, och jag är rätt trött, så jag ska nog krypa ner i sängen med senaste numret av Mama, och katten och hunden förståss, det är ingen brist på närhet och kärlek här hemma these days!



0+

1 kommentar:

  1. ÄLSKADE vän - tack för att du finns och tack för igår. Ikväll har jag haft sjukt kul - nästa år så drar vi ihop ett gäng tjejer och går. Så bra show och helt jävla underbart! Hade så kul :)))
    Puss gumman min <3 <3

    SvaraRadera