onsdag 12 oktober 2011

varför sova när man kan vara vaken?

Tack allihopa som svarat på min fråga, både här och på facebook.
Anna W (som är sjukgymnast) ska känna lite på mina ben i morgon på babysimmet, men om det här inte går över så får jag väl lov att gå till en läkare.
Har inte lika ont idag som igår, men fortfarande ont. Det blir värre när jag anstränger mig, så idag har jag bara tagit det lugnt och försökt vila benen.
Har myst och lekt med Miranda hela dagen och hon har varit på sitt allra bästa humör, min lilla sötnos.
Men hon var jätte trött och somnade redan vid 19 (somnar alltid 20 annars), och det är för tidigt för henne, så strax efter 20 vaknade hon och absolut vägrade att somna om, så då fick hon komma upp och mysa med mig i soffan och hon är fortfarande vaken, ligger här bredvid mig och skrattar o har sig och jag försöker titta på greys :) Kanske väntar hon på att pappa ska komma hem och pussa henne godnatt innan hon somnar? Nu hoppas jag att hon bjuder på en rejäl sovmorgon efter den här sena kvällen.. men det lär väl inte hända ;) kl 06 kommer hon börja kvittra som vanligt! Hon är som en klocka den här lilla bebin.






Mammas gröt är MUMS! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar