tisdag 31 januari 2012

Miranda somnade för natten 18.15 och 45 min senare tyckte hon att hon sovit klart, precis som hon gjort de senaste dagarna, men då har hon varit vaken i 2 timmar till och sen slocknat, men inte i kväll. Caya & Rebecca har varit här och druckit te och Myran skulle absolu vara med. Anders försökte natta om henne men då blev hon skogstokig, men så fort hon fick komma ut till oss igen så blev hon nöjd, så hon fick väl vara med då! Hon har åkt i sin stol, lyssnat, tittat och pillat med nått, skruttfia. När dom åkte hem så la jag ner henne i sin säng för jag skulle gå på toa, och när jag kom upp sov hon som en stock? Haha, då gick det minsan bra att somna. Vet inte om hon är i någon slags separationsfas nu mitt upp i allt annat som är, för hon är väldigt klängig på mig och vaknar hon på natten så kan hon inte somna om, om hon inte får ligga bredvid mig och hålla i mig. Nåväl, vi tar varje dag som den är och hoppas att allting blir som vanligt snart, fast jag befarar att tand nr 4 är på väg, så det lär nog dröja ;) natti!

1 kommentar:

  1. Hahahahaha, så hon somnade då! :) Lillgumman. Ses snart. puss

    SvaraRadera