fredag 23 december 2011

bad mommy

Jag och Anders hade först inte tänkt köpa någon julklapp till Miranda i år. Vi tänkte att hon är så liten så hon förstår ändå inte vad en julklapp är, och vi köper ju saker till henne hela tiden ändå.
Men sen fick jag så dåligt samvete och kände mig som världens elakaste mamma, så i onsdags köpte jag en bok, och idag gick jag in på Lantliv och köpte en Maileg kanin, den minsta, tänkte att hon så småningom ska ha en i varje storlek, kommer passa fint i hennes rum (när nu det blir klart) men dom är ju rätt dyra, den minsta kostar 179:- och den största 800:- tror jag, galet. Inte så märkvärdiga julklappar, men det dåliga samvetet släppte lite i alla fall. Men jag ser framemot nästa jul, när hon är lite större och förstår mer. 
Nu sover skruttrumpan, och jag passade på att måla naglarna när dom hade en chans att hinna torka, och snart ska jag börja plocka. Detta eviga plockande! Igår var huset tiptop, och idag är det saker överallt- igen. Blir galen på det. 
Anders jobbar bara till 14.30 idag, lyx att få hem honom så tidigt! Men är det jul så är det! 
Min gudmor var förbi i morse också, och lämnade julklappar till Miranda, hur snällt var inte det? det hade jag inte alls räknat med. Men så har alltid Kia varit, hon är så omtänksam. 




Provar pappas mössa :) 


1 kommentar:

  1. Kunde hon ha jeansen? :) Kul. Söt bilder på en söt tjej. GOD JUL till er alla. Puss CaYa

    SvaraRadera