onsdag 14 december 2011

Träning.

Jag och Mickan gick på Pump it nu på kvällen, herregud vad jag jobbigt det var.
Alltså, jag är alldeles för tjock och otränad för att orka med sånna här krävande träningspass.
Men jag stannade kvar och gjorde klart, trots att jag hade andnöd efter bara uppvärmningen.
Men jag tror att jag har dragit på mig ansträngnings- astma, för när jag anstränger mig och
får upp flåset så kan jag bara ta halva andetag, om ens det, det är jätte störande för kan man inte
andas när man tränar så orkar man inte fullt ut.
Men efter alla helger som kommer nu fram över så ska jag ta tag i det här och boka en tid på
VC. Vore skönt om det gick att göra någonting åt det! Men sen blir det ju inte bättre av att jag
har tidernas sämsta kondition heller, jag har ju liksom inte ens ett flås. Men, jag tänkte skaffa mig ett!

Nu ska jag hänga en tvätt och sen krypa ner i sängen och läsa lite tidning och ladda inför morgondagens
sista babysim!

1 kommentar:

  1. Jag vet precis vilken unge/förälder på kyrkis du menar o mamman är precis likadan... man blir alldeles nervös... /MBH

    SvaraRadera