torsdag 8 december 2011

Torsdag.

Det blev babysim idag! Myran var mycket bättre, så då kändes det ok.
Skulle åka med Caya idag, så hon kom hit vid 9 när hon lämnat Emmisen på dagis, och då drack
vi lite kaffe och Caya tittade på när jag gjorde julklappsetiketter. Blev inspirerad av Mickan som hade
gjort så fina, så då fick jag också lov och börja pyssla! Jag tycker ju sånt är roligt, och dessutom så
känns det så tråkigt när man slagit in ett fint paket, och förstöra det med en ful plast- etikett.
Nåväl, babysimmet gick bra, hoppade från kanten och simmade under vattnet, bara en gång kvar nu,
lite tråkigt, men samtidigt skönt. Hädanefter får vi åka och bada själva i stället, nu har man ju grunden,
och den kan man ju fortsätta själv att bygga på. Men jag är glad att vi gått 2 steg, nu känner jag mig
säker i vattnet med Miranda, och jag vet att det går bra om hon skulle hamna under vattnet, hon håller
andan och blir inte rädd.

Nu ligger skrotfian i vagnen och sover, vi har varit på promenad i vinterkylan.
Är förövrigt sjukt nöjd med våran vagn. Den har svängbara hjul där fram, så jag visste inte riktigt hur det
skulle gå när snön kom, men det är inga problem. Klart att det går trögare, men det antar jag att det gör
även fast man har 4 fasta hjul också. Men hjulen är ganska rejäla, säkert därför det fungerar bra ändå.
Nu ska jag packa ur badväskan som fortfarande står orörd i hallen.



1 kommentar:

  1. Busunge så söt hon är!
    Hoppas ni får en bra dag. Puss CaYa

    SvaraRadera