tisdag 13 december 2011

Sömnbrist gör en konstig.

I natt sov myran hela natten i sin egen säng, och dessutom sov hos nästan hela natten.
Hon vaknade bara vid 04.30 och var lite ledsen, men somnade om nästan direkt och sen sov hon till 07.30 och då när hon vaknade skrek hon inte ens efter mat, utan låg snällt och lekte i sin säng tills vällingen var klar? okej. Men igår em sov hom i 3 timmar, tror det var därför hon sov så bra i natt. På senaste tiden har hon sovit alldeles för lite på dagen, och då blir inte nätterna bra heller. 
Ni får ursäkta att det här har blivit någon slags sömn- blogg, och om ni tycker att jag verkar besatt av sömn, så är jag det också! När sömnen inte funkar blir man knäpp och vill bara hitta en lösning. 

Idag fyller Anna Wallström år, så jag, Myran, Amanda & Vidar ska dit och fika om en stund, mysigt! 
har inte träffat Anna sen Vidars namngivning, som var i slutet av augusti, alldeles för länge sen med andra ord! 
Och i kväll blir det julbord på Rältagården med jobbet, ska också bli himla trevligt, vissa av kollegorna har jag inte träffat sen jag gick hem i mars. 

Ha en fin dag allesammans, det ska jag ha! Puss!


2 kommentarer:

  1. Härligt med en natts sömn..det är verkligen underskattat att kunna sova en hel natt..
    Vi va på Rältagården i fjol och åt med jobbet..Jätte god mat och sååå mysigt där..Hoppas ni får en trevlig kväll..Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det låter minst sagt som ett mindre kaos med katt och unge - och att båda är lika riviga ;) Men det går över, jag lovar och jag vet - för jag har nämligen haft Sveriges rivigaste unge som nu, nästan 2 år senare lugnat ned sig ;) hahaha!

    Hälsa Anna grattis från mig!
    Vi kanske ses ikväll på Rältagården.
    /Sandra

    SvaraRadera