måndag 16 januari 2012

Kyrkis!

Idag var det kyrkis premiär efter jul- uppehållet. Himla roligt!
Nu är det några veckor sen vi var där, och nu märkte jag verkligen vad det har hänt mycket med Miranda på sista tiden. Sist vi var där satt hon mest i mitt knä, eller låg på golvet och pillade med något.
Men nu ålade hon runt och grejade med allt som dom andra barnen! Liten blir större och större.
När vi kom hem vid 12 somnade hon som en stock och jag har ätit lunch.
Nu ska jag göra eld i kaminen och sätta igång med det eviga plockandet, trååk.
I kväll ska mamma passa Myran så jag kan gå upp till gymmet och skaka bort helgens onyttigheter på Zumban!

2 kommentarer:

  1. Var lugnt och skönt på kyrkis idag. Skönt :) Bara Strul som höll låda. Suck!
    Väldigt roligt att vara tillbaka tycker jag!
    Men nästa gång ska jag tänka om, då tar jag bilen dit, så hon är vaken i början när dom leker, och sen när det är dags för fika ska hon sova, så man hinner fika själv, vad tror du om den planen? :)

    SvaraRadera
  2. Ja men verkligen, klart vi kan beställa tillsammans om vi hittar något vi vill klicka hem:) Vi kan ju kika:)

    Kram!

    SvaraRadera