onsdag 11 januari 2012

Titta vad big mama har klämt på sig idag, mina Replay! Favvo brallorna! Ja alltså, som ni ser så kan jag ju inte ha dom, får inte ens upp jylfen och dom sitter obehagligt långt ner. Men jag ska ha på mig dom dagen igenom som peppning till mig själv. Är SÅ innerligt trött på att vara tjock, jag förstår inte hur folk orkar gå runt och vara tjocka jämt? Tro mig, det är inte roligt alls. Jag vill köpa snygga kläder, men inget som jag tycker är snyggt, sitter snyggt på mig. Så nu jäklar, nu ska jag bli smal! Därför traskar jag runt i för små byxor så jag helatiden ska bli påmind om vad jag kämpar för. Annars då? BVC kl 14, köpa hundmat & välling, laga mat, plocka undan ljusstakar och julpynt.. Typ så. Kram på er! 

7 kommentarer:

  1. Du är ju för rolig du! :P
    Men bra jobbat igår, mina triceps vääärker.
    Sjukt härligt :) Men nog gör vi om Pump it?
    Tyckte nog att det var helt okej :)
    Puss och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt ett par motivationsjeans. Dom kostade 1200, är assnygga och svintighta. Tänker inte ha spenderat så mycket på ett par byxor som bara ska ligga i garderoben så här ska kämpas. Tänker mig att dom ska sitta bra lagom till sommaren. Hoppas! Puss <3

    SvaraRadera
  3. Asbra ju! Jag ska göra detsamma imorgon, kämpa på mig ett par snortighta brallor och sedan ska jag gråta bort minst 3kg. Typ;)

    Nu kämpar vi!

    SvaraRadera
  4. Haha..du är roligt...:) Men du har jobbat såååå bra redan...till sommaren är du "bikinismal" igen..Men du ÄR fin som du är..Kram

    SvaraRadera
  5. Heja Frida! Du är duktig! Man blir sjukt peppad när man får de "gamla" byxorna över knäskålarna, och inte för att tala om när man får de över höfterna!;)

    SvaraRadera
  6. ha ha jag tycker verkligen inte du är tjock! men håller med dig att vara tjock är hemskt... om jag fick upp mina gamla jeans så skulle jag vara lycklig... får nog knappt upp dom till knäna :(
    men jag kämpar oxå.. Fia

    SvaraRadera
  7. Tjock?!?? Oh jag tycker du ser superfin ut!! Men att du står ut med att ha så tajta jeans...själv kör jag liksom fortfarande på mammatajtsen även om det borde vara förbjudet. Vägrar köpa kläder innan jag kommit i form! Till midsommar har jag sagt, då jäklar!! Hur ska du gå ner i vikt? Träning? Kost? Hälsningar Erika

    SvaraRadera