onsdag 4 januari 2012

Ligger på barn i Falun efter en hemsk dag. Miranda åkte baklänges med gåstolen utför trappen, ramlade ur och rullade runt och ramlade ner och slog huvudet i stengolvet. Jag har aldrig varit så rädd och ledsen i hela mitt liv. Skuldkänslorna för att jag glömde stänga grinden plågar mig och allt känns hemskt. Men Miranda är pigg, glad och mår bra, sover kvar här för observation bara, som det ser ut nu får vi åka hem i morgon. Skriver mer när vi kommit hem. Ska försöka sova lite nu. 

5 kommentarer:

  1. Men Lilla vännen...vilken tur att det gick bra...Fyyy vad fort det kan gå...Ursch..vill inte tänka på hur det kunde ha slutat..
    Tänker på er...Många kramar..

    SvaraRadera
  2. Tänker på er hela tiden <3 CaYa

    SvaraRadera
  3. Tänker på er hela tiden <3 Kärlek!

    SvaraRadera
  4. Usch så obehagligt :( men va skönt att hon mår bra! Hoppas ni får komma hem snart igen. Kramar

    SvaraRadera
  5. Olyckor händer så lätt & väldigt snabbt när det handlar om små barn. Det dåliga samvetet finns alltid där, men så får man försöka att låta bli att känna.
    Min son snubblade på våran nya matta en gång när han var liten & föll med ansiktet rakt in i bordet, gissa om jag mådde kasst när man såg allt blod.

    //Emma

    SvaraRadera