torsdag 5 januari 2012

Vi kom hem vid 13 tiden idag, men efter en natt med minimalt med sömn och stressat mamma- hjärta så har jag varit alldeles för trött för att uppdatera, som jag skrev att jag skulle göra, och det är jag fortfarande, så uppdatering kommer i morgon. Nu har jag krypit ner i sängen och ska sova, spjälsängen har jag dragit intill mig så jag kan ha henne nära. Helst hade jag haft henne i sängen, men hon är mer vild än tam och vill kryp- träna för jämnan, så jag vågar inte, känner att det har varit nog med fall- olyckor nu på ett tag. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Massvis med Kramar från mig och Moffen. Skönt att det gick bra!
    Ni finns i våra tankar. <3

    SvaraRadera
  2. Vad läskigt när sådant där händer. Det är ju så lätt hänt! Men vad skönt att det gick bra i alla fall! Kram!

    SvaraRadera