tisdag 10 januari 2012

svar.

Det var en anonym men (vad annars?) som kommenterade att man brukar rulla upp hissgardiner på en stång, för det är inte så fint när de bara hänger som en trasa. Och ja, jag vet det! Och det är också tänkt att det ska komma upp pinnar i hissgardinerna, men jag har inte riktigt kommit så långt. När man flyttar in i ett 200 kvm stort hus och samtidigt planerar för ett kommande barn, och sedan får barn, så finns det liksom hundra miljoner grejer som måste göras och köpas och prioriteras, och de där pinnarna har hamnat typ längst ner på den listan. Men snart så, snart kommer pinnarna på plats.

När Anders kommer hem från jobbet så ska jag åka iväg och käka lunch med Caya, ska bli såå skönt att bara sitta ner ensamma i lugn och ro och äta, det gör man sällan nu för tiden. Kanske man ska unna sig en semla också? vist har dom väl börjat med det nu? så får jag slita extra hårt på Pump it i kväll. Dammade av träningskläderna igår och kickade igång träningen med ett fight pass efter jul- uppehåll. Det var sjukt roligt och jag hade massa energi, även fast jag kände mig ganska svag.

Ha en fin dag! Kram!

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha ha ha! *skrattar ihjäl mig*

    Ses snart vännen <3 Puss

    SvaraRadera
  2. Tänk vad folk håller på :) Stång eller inte stång jag tycker ni har det fint hos er! :)

    Hoppas ni hade en mysig lunch!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Oj vilken otroligt viktig detalj att påpeka, vilken tur att det finns sådana människor som håller koll på oss andars dödliga. :)

    SvaraRadera