tisdag 17 januari 2012

Upp & ner.

Den här dagen blev helt upp och ner. Miranda vaknade redan klockan 6 i morse, dog trött döden en stund innan jag gick och blandade välling. Slumrade till när hon åt den och sen somnade vi om, och sen sov jag vidare tydligen. Anders hade gått upp med Miranda och jag vaknade inte fören 9.30. Hoppsan.
Egentligen skulle jag gjort en massa saker den här morgonen, men i stället han jag inte göra någonting alls, och klockan 10 kom morfar (min morfar) förbi och ville säga hej till Miranda, och 10.30 kom Caya och Julia hit.
Dom möttes av en mamma & bebis i pyjamas, en obäddad säng och en diskbänk full med disk.
Tur att det bara var dom, dom har sett mig så förut. Förövrigt så går jag fortfarande i pyjamas, Miranda också. Det blev så idag. När hon har vaknat så ska både jag och hon ta en dusch och kamma till oss lite.
Har precis bäddat rent i sängen, och nu ska jag gå ner och hänga en tvätt och sen ta tag i köket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar