torsdag 8 september 2011

Babysim.

Dagens babysim gick bra, Miranda var på strålande humör och allt var tajmat perfekt (inte ofta det händer) = hon sov, åt mat och var klar lagom till simmet! Det är så mysigt att bada tillsammans, är jätte glad att vi är med på det här. Idag samåkte jag och Amanda och vi tog det lugna gatan efteråt, ingen stress alls, och det var så skönt, är inte alls lika slut idag som jag var förra veckan. 
Myran somnade i sin bilstol i omklädningsrummet och när vi kom hem la jag över henne i sängen, så nu sover hon vidare där. Hoppas på att hon sover ett tag nu så hon blir utvilad, det tar nog ganska mycket på deras krafter att bada och alla intryck det blir under en sån här dag. 

Några bilder från förra veckans sim.. 


SixtenBlixten & Myrbebis


Astrid & Julia!



2 kommentarer:

  1. Gick smidigare för mig och Astrid också, inte lika bökigt som sist och Astrid var inte lika trött. Mysigt! Hoppas Myran sov skönt och länge :)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder <3
    Hatar det där omklädningsrummet - men nästa vecka ska jag prata med instruktören om inte hon kan gå igenom med alla grupper om när man är klar så kan man gå ut. Den gruppen som kom efter oss satt ju där och väntade fast dom var klara liksom - och då blir det ju ännu värre - när dom lika bra kan vänta utanför för att underlätta för de andra som ska duscha. Puss

    SvaraRadera