torsdag 29 september 2011

pics.


Våffel- middag!


Vidar och Mini lekte tillsammans, hur sött?
Dom satt där och grejade tillsammans en bra stund!


Myran gillar sin nya gåstol :) 


Myran var i sitt esse under promenaden! Skrattade och pratade
som bara den! Barnvagnspromenader är något utav en favorit :)


Amanda blev akut kissnödig under promenaden så hon fick lov
att gå bakom några buskar och kissa, med Vidar på magen, haha. 


Pajas undrar vad Amanda håller på med! 

Dagens roligaste var i alla fall när Videung skulle äta mat. 
Det var inte planerat att dom skulle följa med hit efter simmet, vi kom på det på vägen hem, 
och därför hade Amanda ingen mat med till honom. Men jag har puréer i frysen till Miranda, 
dock är dom gjorda på min bröstmjölk, men det gjorde väl inte så mycket tänkte vi, så Amanda 
värmde maten, satte Vidar i matstolen, på med hakklapp, smakade av (!) så det inte var för varmt 
och började mata. 
Frida: nu har du precis smakat på min bröstmjölk
Amanda: oj, juste de, det tänkte jag inte på! 

Haha. BLÄ! 

1 kommentar:

  1. Vad härligt det ser ut!:)

    Jag vet inte om Amanda har sagt det, men jag kanske inte kan komma imorgon:( Lillasyster (som är lite mindre lätt att få tag i..) har sagt att hon ska komma.. Så eftersom hon inte kan svara i telen så vet jag inte än om hon ska fara hitåt eller stannar hemma i gävle.. Men jag terrar henne så hör jag av mig så fort jag vet:)

    Kram!

    SvaraRadera