söndag 4 september 2011

update

Den här veckan har det varit fullt upp, därav uteblivet bloggande.
Ska försöka dra ner på tempot, men det är så svårt, hela tiden är det något som händer.
Och när man har en liten bebi så tar allt man ska göra dubbelt så lång tid. 
Men det är roligt att ha något för sig också, om jag & myran bara gick hemma och tittade
på varandra dagarna i ända så blev vi nog ganska snart väldigt trötta på varandra.

Idag åkte jag och Amanda ut till Siljansnäs på barnloppis, hittade en haklapp, en leksak, 
en Max bok och en body, men annars var det mest skräp, enligt mitt tycke. 
När jag kom hem ammade jag, käkade lunch och tog en dusch. Sen somnade myran och
Anders åkte på match. Har tittat på veckans Robinsson repris nu, väntar på att myran ska
vakna (hon har sovit i tre timmar) så jag kan mata henne och ta en promenad med 
Pajas. Nu vaknade hon precis när jag skrev det :) 
So long.. 

1 kommentar:

  1. Tack :) ja, jätte tråkig utgift - därav man önskar sig en ordentlig så man slipper köpa någon ny på hindra år ;) haha!

    SvaraRadera