torsdag 8 september 2011

Härmapa!

Blev inspirerad av Maja förra veckan som hade beställt skor från skopunkten, precis ett sånna som jag varit ute efter, men inte riktigt haft råd med. Men på skopunkten blir man inte ruinerad, och dessutom har dom "köp två par och få det billigaste paret för halva priset" Eller "köp tre par och få det billigaste på köpet" - jag valde det första. Fick hem skorna igår, och jag är såå nöjd. Fina, sköna och passa perfekt!
Maja, hoppas det var okej att jag härmades ;)




3 kommentarer:

  1. Maja hatar dig nu, typiskt!
    Jobbigt läge!
    HAHA!
    Tack för idag min skönböna!
    Ses imorgon <3

    SvaraRadera
  2. Skit snygga :) Kul när man gör lite kap sådär!

    SvaraRadera
  3. Maja ska skjuta dig!!! Hahahaha neeeejrå:) Visst är de sköna?! Och så galet billiga, typ gratis;)

    Mer skor åt folket!!!:D

    SvaraRadera