lördag 5 november 2011

Det här har varit en bra dag! På fm hjälptes vi åt här hemma och städade och sen Kl 14 kom min faster & två kusiner hit och fikade, huur trevligt som helst! <3 och nu på kvällen har vi varit hos svärisarna på middag Fick (som vanligt) god mat, kött från årets älgjakt, hur lyxigt är inte det egentligen? Mer ekologiskt än så kan det väl knappast bli. Gillart! Farfar var fiffig och tog bort locket från ektorp fotpallen som han bäddade med filtar, och där sov myrbebi gott under kvällen :) han är inte så dum den där farfar. Nu snusar hon och sover i sin säng, anders sover som en stock bredvid mig, pajas snarkar och värmer min ena fot och mini värmer min andra <3 natti! 

3 kommentarer:

  1. Det var väldigt fiffigt :) :) Den idén ska jag komma ihåg :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Jaa..han har sina ljusa idéer ....:) Kul att ha er här..Ses till helgen igen..Kram..

    SvaraRadera