söndag 27 november 2011

Helgen!

Har haft en fin helg. Fredags kvällen inleddes med att jag och Anders käka pizza när han kom hem från jobbet och sen satte vi ihop julstjärnorna! Efter det styrde jag bilen mot sommargåsvägen för lite soffmys med Caya, vi pratade och pratade och pratade och vips så stod klockan på 01.47, oops. Åkte raka spåret hem och somnade strax före 03, och 04.20 väckte myrbebis mig första gången, att vara vaken sent när man har en bebi är att helt klart att utmana ödet. Men jag vaknade ändå relativt pigg på lördags morgon, och efter förmiddags pyssel så lämnade jag och Miranda pappan hemma med damsugare och golvmopp och traskade iväg på julmarknaden med mamma. Köpte en lingonriskrans och två dekorationshjärtan!
På kvällen kom Amanda, Henke, Videung, Linnea & Adam hit och vi käka tacos tillsammans och sen spelade vi Alias! Väldigt trevlig kväll!
Idag har det varit lugna gatan. Anders har varit borta på match sen 13 och det ända vettiga jag har gjort är att dansa zumba. Men jag var ganska opepp! Men något som var himla roligt var att jag träffade en av barnmorskorna som vi hade på BB, en som jag tyckte jätte mycket om och har tänkt på flera gånger, var även hon som skrev ut oss. Hon kom in i salen och tittade på mig och sa "Hej Frida" och jag blev helt förvirrad, kände så väl igen henne men kunde inte placera henne, men när hon gav mig en kram så trillade poletten ner! Roligt att hon kom ihåg mig fast det gått så lång tid!

Myrbebis sover sen 19, och jag ska strax krypa ner i våran renbäddade säng och läsa nyaste Mama!
natti!




1 kommentar:

  1. Tack! Det ska bli så häftigt och spännande, kan inte riktigt förstå:) Längtar som bara den! Kram!

    SvaraRadera