tisdag 22 november 2011

Sjuk, eller nått.

Har varit hemma i två dagar och varit sjuk, eller nått (har lite svårt att identifiera sjukdomen) var mega trött på kyrkis igår, och på vägen hem blev jag helt kallsvettig, darrig och illamående.. Som tur var så hade inte Anders åkt till jobbet än så han stannade hemma, jag var så matt i kroppen så mina armar orkade knappt hålla i myran, vilket kan vara en fördel när det är just henne jag är hemma för att ta hand om. Nu har Anders fixat o grejat med allt och jag har tagit det piano och nu känner jag mig bra igen, kanske var nån slags utmattning efter tand-historien? I morgon är det back to buisness igen, träning för min del och jobb för Anders. Men det är nästan så jag hoppas på att vakna upp och vara lite sjuk i morgon också, för jag känner rent spontant att jag helt klart skulle kunna vänja mig vid att ha sånna här familje-mys-hemma- dagar (och få hjälp med allt) lite oftare, att vara heltidsmamma och ha ett helt hus + djur (+ sig själv) att ta hand om är ganska slitigt emellan åt, men det är väl så det ska vara, och det är så jag vill att det ska vara! Natti.

1 kommentar:

  1. Skönt att det lugnat ner sig med tänderna! Hoppas det håller i sig. Läste på ngn blogg att tugga på en bit kylskåpskall gurka kan vara skönt vid tandsprickning. (Haha, jag ger förslag fast jag inte ens har barn, komiskt :)

    SvaraRadera