söndag 6 november 2011

Efter en hel dag i köket (har lagat mat till myran, mat till mig och Anders och bakat till Anders kalas) och ett pass på gymmet såg jag fram emot att krypa ner i sängen tidigt med senaste numret av Mama, läsa lite och sen sooova. Krypa ner i sängen fick jag, men inte läsa. Myrbebi vaknade och Jag försökte bädda om henne, stoppa in nappen och allt det men hon blev super ledsen så fort jag gick ifrån henne, så då kröp vi ner tillsammans i våran säng och då blev hon nöjd, gofisen, hon ville nog bara ha lite närhet och mamma- kärlek efter att ha spenderat dagen med papsen. Men det gjorde inget, vara bara mysigt. Nu har jag dock burit över henne till hennes säng, det där med samsovning var finnemang i början när man ammade stup i minut, men nu är det inte ett altenativ. Det finns inget bättre än att somna till hennes andetag, men man sover som en kratta! Nu ska jag bläddra lite i tidningen, natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar