onsdag 2 november 2011

gnäll- mama

Kan vara på kanske världens sämsta humör idag. 
Är irriterad och trött på precis allting. Är så trött på ekorrhjulet, det går runt runt hela tiden,
det känns förtillfället som att mitt liv går ut på att diska, planera mat och städa. Jag går runt här
och plockar dagarna i ända men ändå är det lika stökigt hela tiden?
Tvättstugan svämmar som vanligt över, och utöver den så finns det sjuttiotvåmiljoner andra grejer
som också måste göras (och jag hinner ingenting för Miranda lessnar på två sekunder och bara gnäller) Dessutom är jag helt stressad över våran bil, vi behöver verkligen en ny för det är fungerar inte längre
(nu går det inte ens att öppna bakluckan så jag kan inte åka någonstans med vagnen, jätte roligt)
men vi har inte råd att köpa någon ny. Nej ursch, just nu är ingenting roligt.

Dags att börja med maten.. Zzzzz.

2 kommentarer:

  1. Förstår precis hur du känner det, jag brukar ha lika dana dagar. Man går och är irriterad över massa småsaker och när Martin kommer hem så öser jag all irritation på honom. Samtidigt som man kan hata ekorrhjulet, lika mycket så har man noll lust att hitta på något. Man vill men endå inte. Skumt det där. Hoppas din morgondag blir bättre!
    Söt-myran! :)

    SvaraRadera
  2. Förstår precis hur du känner. Skickar ett lass med kärlek och kramar från mig och Vidis! <3

    SvaraRadera