tisdag 1 november 2011

tisdags dejt!

Idag var det som sagt mamma dejt hos Maja! Skrev ju att det var 5 bebisar, men det var ju fel, 5 mammor och 6 bebisar, förvirrande när Maja har två ;) Käka lunch och gofika och kidsen skötte sig fint.
Var så roligt att Pajas fick leka av sig lite också.
Kom hem vid 16 och då var det dags för myrbebis att käka middag (hon brukar i vanliga fall äta vanlig mat till lunch, men jag orkade inte hålla på och kladda hos Maja) som Anders fick ge, han måste ju också lära sig hur man gör med maten i fall att jag inte är hemma. Efter mat o allt så var det dags för veckans fight pass!
Svin kul som vanligt, men jag tror nog att hon försökte ta livet av oss idag. Jag var helt färdig efter bara uppvärmningen. Men jag överlevde. Åkte och veckohandlade efter träningen, varför gör man inte det oftare på kvällstid för? helt tomt och lugnt i affären och inga gamlingar så blockerar varenda gång = skönt.

Nu sitter jag i soffan och undrar hur dom kan ställa in ett desperate avsnitt för att visa en film? jag kan köpa (nätt och jämt) att dom ställer in för att visa en match, men för en film? som dessutom inte ens är ny. Konstigt.




Idag körde vi på shorts och rosett. Gullunge <3

4 kommentarer:

  1. Fina, bästa Myran! Jag köpte blusen i Portugal på Zara! Bra kört igår på passet :) Puss på dig <3

    SvaraRadera
  2. Vad bra Shortsen blev, hihi :) Och hennes hårband är ju såå gulligt <3 Ses sen. Puss CaYa

    SvaraRadera
  3. Värsta mode tjejen redan....Ur gulligt :)

    SvaraRadera