lördag 19 november 2011

Jag ska sluta säga att "i kväll ska jag lägga mig tidigt" för det händer ändå aldrig, pissig karaktär, men jag ska försöka bättra mig. Men just i kväll var det så skönt att bara njuta av tystnaden och ha egentid (myran sover och Anders är ute och firar sin 30 års dag med vänner) i soffan efter en as dryg vecka och efter tuttul- baket. Det verkar i alla fall som att tandfen (djävulen?) har lämnat tillbaks våran glada och snälla (och sovande) myrbebis, jag tackar och bockar! Hon somnade 19.15 och har inte sagt ett pip sen dess. Nu hoppas jag bara att fyllot som kommer ramla in om några timmar, åtminstonde försöker smyga... 

2 kommentarer:

  1. Skönt att Myran sover nu! Inte kul när tänderna gör ont :( Det där är så långt fram i tiden för min del, men visst har man tänkt på det ;) Har hon fått feber av det också? Verkar hur som vara en riktigt jobbig period :(

    Svar på ditt inlägg:
    Tack så mkt :) Oj ja det kan jag tänka mig! Precis.. skönt att vila kroppen också, det längtar jag mkt efter. Jo man är ju lite rädd att man blir lite rastlös där haha. Får se till att ha mångra bra böcker att läsa och lite pyssel hemma att pilla med. Några förslag? haha oh ja! Sova i massor blir det! ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha nej då jag tog inte illa upp! I ett sådant där läge kan det vara bra om någon annan säger till kanske men tydligen bara kanske så kan det hjälpa :)

    SvaraRadera