måndag 18 februari 2013

Att röra på sig.

Den här veckan jobbar Anders 15.30-23.00, så då fick han lämna myris och jag tog med mig hund och bebis på en timmes promenad! Skönt var det. Har saknat barnvagnspromenaderna mycket. När M var bebis gick vi 1- 2 promenader om dagen, bra för både mig och Pajas. Men när M passerade året så var hon inte så rolig att gå med längre, då var det mest gnäll i vagnen, inte speciellt rogivande ;)
Från och med den här veckan är Miranda 15- timmars barn på dagis. Hatar 15 timmars regeln, den ända det gynnar är dagis. Fram tills nu har M gått mån- tors 9- 15, det var perfekt. Lagom många och långa dagar och då han hon vara med på mellis och leka en stund på em också. Nu ska hon vara hemma och bli uttråkad i stället. Kyrkis blir räddningen!
Nu ska jag hoppa in i bilen och hämta henne <3 idag har jag namnsdag också! Fick en stor bukett med tulpaner av mamma, så fina! Älskar tulpaner!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar