lördag 16 februari 2013

Lördag.

I morse kom Caya och tjejerna hit och stannade hela dagen, och Anders har varit på match! Vi har drömt om vår och sommar hela dagen. Tänk när man kan öppna upp dörrarna och låta ungarna kuta ut och in som dom vill, det ska bli SÅ skönt! Efter middagen så hade jag och min Myra lite egentid, vi förenade nytta med nöje och tog en dusch tillsammans! Våran dusch är rätt stor, så hon kan bada i badbaljan samtidigt som jag duschar, jätte kul tycker hon, praktiskt tycker jag ;) fast även jag tycker det är roligt, njuter av den lilla tiden vi får själva tillsammans, blir inte mycket av den varan eftersom jag spenderar mycket tid med lillebror.
Nu har jag precis ammat klart, har ammat utan nappen två ggr på varje bröst nu och det har gått bra, heja heja! Gjorde mindre ont än med nappen på. Ska försöka vara utan den nu!

1 kommentar: