söndag 3 februari 2013

Social söndag.

Idag har vi haft besök av Anna, Mattias & Valentine! Dom ska köpa våran vagn så dom kom för att hämta den, men också för fika och bebismys såklart :) Valentine ska bli storebror i maj, så han fick öva lite på August, och han var så söt för han såg så stolt ut, han klappade honom så snällt och gav honom nappen och sådär :) gulle! Nu sitter jag och ammar och väntar på att han ska bli klar snart så jag får äta lite kvällsmat, magen kurrar! I morgon börjar Anders 06.00 så då ska jag gå upp själv med barnen för första gången, men jag behöver inte köra Myran till förskolan, det gör snälla pappa. Men hämta henne ska jag, så i morrn får lillebror göra premiär på Krabat! :) nu är det en liten plupp som somnat vid tutten, så nu är det dags för mamman att fylla på med lite energi!





1 kommentar:

  1. ÅH GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!! Har inte varit inne och kikat på ett tag men nu har jag läst ikapp och blir alldeles tårögd. Vilken fin liten kille ni har fått och så fint namn. Kan tänka mig att Miranda plötsligt vuxit och att hon är en stolt storasyster. All lycka till till er och välkommen till August :) Kram Erika

    SvaraRadera