torsdag 18 augusti 2011

Big mama ska bli ett minne blott

Nu har jag tagit ett steg närmare mitt nya liv. Caya & Julia kom hit i morse, så tog vi en promenad upp till gymmet och bokade tid för hälsoplan och inskrivning. Blev väldigt peppad av att bara gå dit, och nu längtar jag faktiskt efter att få börja träna. Ska bli riktigt kul! Nästa vecka ska jag dit, så nu är det inte långt kvar. 
Efter gymmet tog vi en promenad och sen gick vi hem och käka lunch och hängde i soffan. 
Vid 2 tiden åkte dom hem, och då la jag mig och sov med Pajas och Miranda i 2 timmar, myspys, inte ofta jag sover sådär på dagen, men jag viste inte riktigt vad jag skulle hitta på, och sova verkade som en bra aktivitet!
Efter vilan så åt vi lite mat och sen hade vi mysstund med massage. 
Vid 5 tiden kom Mickan hit, vi tog en promenad i solen, hängde i soffan (jag gillar min soffa) badade och myste med Miranda och planerade in mat & lite vin nästa helg när grabbarna ska på fest, trevligt! 

Nu ska jag strax gå och lägga mig, måste försöka somna i tid för en gångs skull! 


dags att göra ren spegeln?

3 kommentarer:

  1. Då kanske jag kan vara med? Henrik ska ju oxå festa till det :)

    SvaraRadera
  2. Nu jäklar Frida, nu kör vi :) Nästa vecka smäller det och då ska vi peppa varanndra!
    Heja.

    Tack för igår och alla andra dagar denna vecka. Har verkligen varit välbehöveligt att ses och få prata av sig <3 Tack för att du finns.
    Puss gumman CaYa

    SvaraRadera
  3. Det är otroligt kul att träna, när man väl kommer igång. Bra att ni går tillsammans så att ni kan peppa varandra. Ni är grymma!

    SvaraRadera