torsdag 25 augusti 2011

tröttmössa

I kväll somnade våran prinsessan ganska ovaggad. Hon har sovit så klent under dagen, så hon var dödstrött när klockan var halv sex. Anders lyckades hålla henne vaken med lite bad och mys, men sen åt hon och somnade 18.30, liiite väl tidigt, men det hade inte gått att hålla henne vaken en sekund till.
Men 50 minuter senare vaknade hon av att hon bajsade. Oflyt! Men hon var så trött, så efter lite vaggvisor och hålla handen så somnade hon som en stock igen.

I morgon ska vi gå upp direkt efter morgon amningen (vid 6 tiden) så vi hinner göra allt vi ska (frukost, promenad med pajas etc) innan vi ska iväg och träna med Caya! Amanda skulle också till gymmet i morgon, så det blir roligt! Nu ska jag gå in och beställa mosböckerna så jag kan planera för framtida måltider!



1 kommentar:

  1. Jo visst är jag trött men det är full rulle jämt så man hinner nästan aldrig känna efter. Odin nattåt tills han var 8 månader men då var jag ett vrak (ibland gick det bara 1 timme mellan gångerna, det var hysteriskt) och sa stopp. Det tog två nätter och sen hade han fattat vinken. Det blev mycket mer odramatsikt än jag hade föreställt mig. Vi tog upp och bar honom lite istället och han skrek knappt alls. Efteråt bannade jag mig själv som inte gjort det tidigare men jag trodde det skulle bli ramaskri. Odin hade ju heller ingen napp. Nu tragglar jag på med att försöka få alvar att dricka välling för gjorde han det visset jag ju iaf att han inte vaknar för att han är hungrig och då är det så klart lättare att neka honom bröstet. Vad roligt att du redan planerar för moset, du verkar altid vara steget före:) Lycka till med träningen. Kram

    SvaraRadera