lördag 13 augusti 2011

Kom ner på jorden..

Jag var nyss as irriterad, men så tittade jag på Miranda som håller på att somna, nappen ligger bredvid henne och hon ligger och tuttar med munnen ändå, hur söt som helst, då blev jag glad direkt! Fast nu när jag började fundera så blev jag lite irriterad igen. Jag läste något som gjorde mig så matt. Alltså, pretto morsor, dom finns överallt. Gör si! Gör så! Går du höger i stället för vänster så kommer barnet typ dö! Pretto pretto pretto. Jag spyr! Jag gör allt för min lilla tjej, hon betyder så mycket för mig att hjärtat värker när jag tänker på henne, men det måste väl vara nån måtta? Jag har så svårt för det där super duper perfekta som en del mammor blir helt maniska i. Men nu ska jag vara tyst innan jag säger för mycket. Ska strax lägga mig och läsa lite, sen blir det tidig natti natti.

4 kommentarer:

  1. Du är en jätte bra mamma <3 CaYa.

    SvaraRadera
  2. Jag är ju lite pretto! ;) Näää bara skoja! Ja undrar hur dom orkar?Puss på dig

    SvaraRadera
  3. Hehe ja det kan t.o.m. jag bli irriterad på och jag är inte ens mamma :)

    SvaraRadera
  4. Pretto morsorna lever efter "duktigast vinner" Håller helt med dig! Du verkar vara en skön och avslappnad morsa, det gillar vi! Kramar Frida

    SvaraRadera