onsdag 17 augusti 2011

Mamma- barn dag

Började dagen med mamma-bebis-lunch hos Caya, trevligt! Tog lite kort på barnen, pratade om det kommande babysimmet, käka lunch, drack kaffe och Miranda provade Julias gåstol!
Hon är väldigt stabil i benen och vill alltid stå upp, och i gåstolen kom hon ju i den ställningen, så hon var nöjd! Men hon är fortfarande lite för liten för att sitta i en sån. Så dumt att vi inte önskade oss en sån i doppresent, men jag har inte ens haft en tanke på att man ska ha en sån. Men vi får väl köpa en i 4 månaders present i stället :)

Efter lunchen så åkte jag ner till BVC, då var det dags för första babymassagen med föräldragruppen.
Men det blev inte så mycket masserande för våran del, för lagom tills vi skulle börja massera så somnade Miranda, och vaknade lagom tills det var slut, haha. Men det gjorde ingenting, det var mysigt att bara vara där, och roligt att träffa alla. Vi fick med oss papper och olja hem, så när vi hade kommit hem sen så masserade jag henne då, och hon tyckte det var jätte mysigt, jag också!

Myran sover sen klockan 20, och jag ska snart göra henne sällskap, ska bara plocka iordning lite här hemma först. Tänk att det blir så stökigt hela tiden? evighetsgöra.




Söt ungar! 
men det är så tråkigt, för myran är helt hopplös att ta kort på.
Hon kan vara hur glad och söt som helst, men så fort man tar fram kameran så ser hon 
super sur ut. Jag har inte ett enda kort på henne när hon skrattar. 
Men, jag kan väl inte klandra henne, jag är ju precis likadan själv ;) 


Sover gott på massagen :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar