måndag 22 augusti 2011

Vidars namngivning!


Vidar fick en doptavla i present från oss!
Det är Bettina Johansson  som gjort den, och personligen gillar jag
den jätte mycket. Hon har många olika att välja mellan, och jag tror jag
ska beställa en till Miranda också!


Anna var min personliga nanny :-)


Mormor Pia läser en fin dikt för Vidar

 

Gudmor Anna Andersson (Amandas barndoms vän) och Gudfar
Magnus Sandberg (Henkes bror) fick varsina tavlor med bild på Vidar
och fin text.


Myran somnade skönt till Annas (kers sjöng en låt) sång!


Vi blev bjudna på god mat som mormor Pia gjort! 


Paket öppning! Med 80 gäster så blev det rätt mycket presenter =)


En glad mamma och Roger!


Kompisarna stannade kvar hela kvällen och långt in på natten och festade till
det lite! (Läs: mycket) Det var verkligen hur trevligt som helst. 
Jag tog det lugnt och drack bara lite vin, vill inte vara full när jag har ansvar för
Myran. Men efter så lång tid utan alkohol så har man liksom vant av sig. fast å andra
sidan så drack jag mig sällan berusad innan jag blev gravid heller. Har lika roligt ändå, och
ännu roligare dagen efter när man mår bra ;) 


Kers letar musik!


Pigg och glad Amanda dagen efter!

Jag, Anders, Miranda, Amanda, Henke & Vidar delade rum, eller det var två
rum i ett typ, man fick gå igenom deras för att komma in i vårat. 
Var skönt, då slapp man känna att man störde något när man var uppe med tuppen.
Båda kidsen vaknade vid 5 tiden, så då var vi uppe och värme ersättning tillsammans. 
Sen somna jag och min lilla Myra tätt ihopslingrade och sov tre timmar till. Hur mysigt?
Vi var kvar fram till lunch, käka frukost tillsammans och hjälpte till att städa. 


Fina familjen! Tusen tack för allting! <3 

1 kommentar:

  1. Hej, fin bild av en av mina doptavlor - får jag låna och visa på min blogg!?

    SvaraRadera