måndag 15 augusti 2011

så var det kväll igen.

Det blev ingen bakning, för smöret var vist slut, och tur var väl det, för efter en stund vaknade Miranda och då skulle det ätas igen, men eftersom hon ammat ovanligt mycket idag så fanns det inte så det räckte. Så efter att hon ätit från båda brösten så var hon fortfarande lika kinkig, så jag blandade en flaska ersättning, och efter den blev hon som en liten solstråle! Stackarn, hon kanske har varit hungrig hela dagen? tänk om man bara kunde ha ett överskott på den här mjölken så man slapp fundera på om det ska räcka eller inte. Well well, Eftersom en av familjemedlemmarna inte kan uträtta sina behov inomhus fick vi lov att bege oss ut i regnet och blåsten, men det gick bra. Myran låg i vagnen och snackade med kaninen och var nöjd, pajas uträttade sina behov och var också nöjd, och jag kämpade som tusan för att ta mig runt med både vagn, koppel och ett paraply i händerna som bara ville blåsa iväg, men det var faktiskt skönt att komma ut och få lite luft.

Nu ligger jag och väntar på att Anders ska komma hem, sen är det natti natti.
I morgon kommer Caya & Julia och hämtar mig och Miranda kl 9, vi ska åka till Borlänge och shoppa lite
kläder till dom små. Ska bli roligt!

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar