söndag 14 augusti 2011

nu blev det sent igen.

Miranda sov hela den här natten också, 10 timmar, och efter amning så somnade vi om tillsammans
i några timmar till. Underbart!
Har haft en lugn och skön dag idag, bara pysslat här hemma.
Anders åkte iväg på match vid 13 tiden, och då kom mamma ner och hjälpte mig att stryka, våran
tvättstuga höll på att svämma över, vi har inte direkt prioriterat hemmet den här sommaren.
Har också plockat av lite rabarber och fryst in, kan ju vara trevligt att slänga ihop en rabarber paj
sådär mitt i vintern tänkte jag, och få lite sommar känsla!
Nu har jag varit vaken på took för sent, hade tänkt att somna tidigt och samla lite nattsömn, men
som vanligt springer klockan iväg på kvällen, blir så sur på mig själv att jag inte bara går och lägger
mig, men jag fastnade på tradera, letar höst och vinter overall till Myran. Känns liksom lite onödigt
att slänga ut massa hundralappar på något som ska användas i någon månad, när man kan hitta
fina begagnade för under hundringen om man har tur.
Well well, godnatt.

1 kommentar:

  1. Precis vad jag tänkte kika på imorrn. Overall..så man är utrustad när det är dax. Känns så drygt att behöva åka igen sen bara för det, så nu hoppas jag hittar nån :)
    Ska hur som helst bli väldigt mysigt och roligt imorrn <3 Puss CaYa

    SvaraRadera