tisdag 23 augusti 2011

Har vart på gymmet idag och gjort en hälsoplan och blivit medlem. Och på torsdag ska jag och Caya dit för vägning & mätning och gå igenom maskinerna med en tränare. Fick lov att åka iväg till Lager 70 med Anders och köpa ett par skor, mina är liiite utslitna (läs: urgamla och nästan oanvändbara) blev ett par adidas för 639:- (575:- med anders rabatt, han har rabatt för att han jobbar på clas, perfekt) och jag som inte gillar adidas. Men dom här duger bra. Får bli ett par snyggare när ekonomin tillåter ;) 

2 kommentarer:

  1. Jag tycker dom såg snabba ut! :) Passar ju dig blixten ;)PUSS!

    SvaraRadera
  2. Tycker dom var snygga, jämfört med mina så är alla snygga ;) haha! Men vi köper nya när vi åker till Borlänge nästa gång :) Ses på tors.
    Puss CaYa

    SvaraRadera