söndag 28 augusti 2011

Skön söndag.

Hade en mysig kväll med tjejerna igår! Vi babblade och babblade och helt plötsligt var klockan 01.00.
Tiden går fort när man har roligt. Vid 02.30 kom Anders hem, då vaknade jag till, sen fick jag sova fram till 06.30, då vaknade lillskruttan och ville ha mat. Hon är förövrigt såå förskyld, så i natt har hon sovit med höjd huvudända. Men även fast snoret rinner och hon knappt kan andas så skrattar hon och är lika glad ändå!
Sen fortsatte vi och sova fram till 9, då ringde Caya och sa att hon var klar och tänkte åka till gymmet, så jag flög upp, klädde på mig, slängde i mig en tallrik gröt och åkte till gymmet, myran fick stanna hemma med pappan.
Gick mycket lättare att träna idag! Även fast jag hade varit uppe sent och sovit så lite så hade jag massa energi!
När vi var klara så stannade vi kvar och drack en kopp kaffe och varvade ner lite, väldigt skönt.
När jag kom hem hann jag träffa Anders i typ en kvart, sen var det hans tur att åka iväg på match!
Jag duschade, la myran för att sova middag, käka mat, städade upp efter igår och nu sitter jag här och myran sover fortfarande (3 timmar) det var länge sen hon sov så här länge i sträck, kanske är för att hon är förkyld.

Mamma och Jarmo har köpt en bostadsrätt på moskogen som dom flyttar in i idag, så jag tänkte ta en promenad med Pajas och Miranda dit sen när hon vaknar, är så nyfiken på hur den ser ut!
Sen blir det tidigt i säng, har en fullspäckad vecka framför mig, men det är bara roliga grejer, så det kommer bli kul!






2 kommentarer:

  1. Vi måste göra om detta snart igen:) Hoppas att Miranda blir piggare snart, mina killar börjar också bli lite snoriga:S

    Kramen

    SvaraRadera
  2. ha ha, va roligt det ser ut med alla bebisar som ligger överallt :) Ni verkar ha de så mysigt!

    SvaraRadera