måndag 15 augusti 2011

Hej hopp

Traallaalllaaaa det här är en sån tråååkig dag. Myran är lite halv missnöjd och tar bara powenaps (= jag hinner inte göra något alls) det är regn och rusk ute, så vi kan inte gå ut. Anders jobbar, och efter jobbet har han träning, så han kommer inte hem fören 22.30, och då sover vi. Men nu har halva dagen gått, skönt.
Men nu sover lilla skrot, kanske ska försöka mig på att baka lite? har ingredienser hemma till en bountykaka, det vore ju onekligen gott. Inte för att jag borde äta något sött över huvudtaget, men ändå. Snart börjar mitt nya liv.
Den 1 september ska jag börja träna, då ska mamma- kilona bort! Kommer dela med mig av träningen och föra någon slags tränings dagbok. Jag har en lång väg tillbaka, men det ska gå! Fram tills nu har det känts helt okej att vara tjock, men inte nu längre. Magen är mjuk och hänger och jag känner mig väldigt osmaklig, och jag längtar efter att få klä mig i snygga kläder och känna mig fin.




4 kommentarer:

  1. Söta ni är:)

    Vet hur det känns, snart ska den gamla kroppen få kika fram igen!:) Vad kul att du ska föra träningsdagbok här på bloggen, då kanske man kan sno åt sig lite tips:)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på mina fina flickor <3
    Ja ge mig mer dåligt samvete bara ;) haha!..Nej men tycker också synd om han. Han skulle bara va så go och så skriker jag på han =/

    Ja den 1 sept ska vi börja, ser så framemot det. Pratade med R om det och hon var lite sugen att börja med :) Vore kul om man är några så man har sällis. Men första gången går vi dit ihop hur som helst, och tar Amanda med oss som får visa allt :) haha! Kommer bli kanon.
    Jag är så taggad och kommer också skriva om min träning och viktnedgång. Men när jag börjar så kommer jag sluta helt med fika/godsaker i veckorna, men inte förens jag börjar träna helt då, nu är det fortfarande sommar :) haha!
    Puss gumman och JA äntligen är det tisdag så vi ses imorrn och det ska bli såå kul imorrn :)
    CaYa

    SvaraRadera
  3. Japps måndag funkar finfint för mig:) Hör bara av er om tid.

    Haha, aaa de parade sig på riktigt. Jag höll bokstavligen på att dö.. Visste inte var jag skulle ta vägen:)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja men absolut ;) ni får komma ner så kan vi göra en shoppingrunda med våra små :) Ni skulle kommit hit imorgon istället för borlänge ;) bara ett stenkast bort ju! hehe!

    Bra att du kom in på bloggen! :)
    Kram!

    SvaraRadera