tisdag 27 november 2012

Anders jobbar 15.30-23.00 den här veckan, så när han åkte till jobbet åkte vi hem till mamma och Jarmo. Eftermiddagarna kan bli så långsamma och tråkiga, då är det skönt att åka hemifrån så tiden går. Miranda käka ris med gaffel för brinnande livet, så mamma kommer förmodligen hitta spår av ris för resten av sitt liv där hemma. Har varit och lämnat myris på dagis nu på morgonen, sen handlade jag efter det. Nu är jag hemma och dricker en kopp kaffe och strax ska vi åka till Clas Ohlson och köpa lite ramar! Kl. 13.20 idag ska jag göra något som jag inte gjort på 4 år- gå till tandläkaren. Har så ont i en tand, så det är säkert ett hål. Är lite nervös överlag för min tandstatus, har man inte varit dit på fyra år så kan det ju se ut lite hur som helst. Nåväl, återstår att se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar