tisdag 27 november 2012

Lite(!) kvällsfika till den hungriga mamman! Hungrig och trött. Ska snart gå upp och lägga mig, inte sova, men läsa lite åså.. Skönt o bara lägga sig. Gick i alla fall bra hos tandläkaren, fick mitt hål lagat, det gick snabbt och jag gjorde det utan bedövning. Brukar ha hörlurar med musik i stället, då kan jag fokusera på musiken i stället, brukar funka fint. Vist, det gör ju pissont, men man får bita ihop. Hade början till hål på tanden bredvid också, men det var inget som behövde åtgärdas nu, skulle använda tandtråd och komma tillbaks i vår, gääääärna sa jag då, är ju så billigt att vistas i deras lokaler så vill gärna ha klippkort. Idag blev jag 1400:- fattigare. Fick inte använda tandvårdsbidraget heller bara för jag hade en akuttid. Men men, nästa besök blir gratis i stället. Men det känns skönt att ha fått det gjort, nu är det Pajas som står på tur, han måste också till tandläkaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar