lördag 10 november 2012

Snart kommer jag se igen,


Har precis beställt nya glasögon från Lensway. Jag orkar inte vad billigt det var! Var Tina på jobbet som tipsade om det förut, men jag tänkte väl att det kanske skulle bli en tusenlapp i alla fall. Men 508 riksdaler får jag betala för bågar (Björn Borg) glas, fodral, rengöringskit och miniverktygsats. Hur billigt? Dessutom är det sjukt snabb leverans, om 4 dagar skulle dom komma. Tyckte det var så bra, för man laddar upp en (eller fler!) bild på sitt ansikte, så provar man bågarna online, smidigt värre. Nu är jag nöjd, och längtar tills dom trillar ner i brevlådan. Är verkligen i  behov av ett par nya. Och dom ska hållas på långt avstånd från klånfingret i familjen som bröt av skalmen på mina gamla!

1 kommentar:

  1. Äntligen brills! Skönt att du kom så billigt undan :) Puss Caya

    SvaraRadera