tisdag 20 november 2012

Lyssnade på min kropp, det visade sig vara klokt.

Å vad jag har tagit det lugnt i två dagar. Mesta delen av min utsikt har varit tvn och kaminen. Och faktiskt så har det hjälpt. Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjort på ett bra tag, sammandragningarna har lugnat ner sig och foglossningen är inte lika smärtsam. Kunde idag gå runt hela kvarteret utan en endaste paus! Skönt. I eftermiddags åkte vi ut till svärisarna och hämtade vaggan som vi ska låna till lillebror! Myran fick titta på musik på youtube, favoriterna är "klappa händerna när du är riktigt glad" & "imse vimse spindel" super kul tycker hon! Hon fick även titta på farfars nya helikopter, men den var lite läskig! Nu har jag krypit ner i sängen och ska soooova, är SÅ himla trött! I morgon efter dagis lämning så ska jag och Amanda åka ut till Näs och hälsa på Lovisa! (En tjej vi har jobbat med, som vi träffar ibland) Det ska bli kul! Har aldrig varit där så det ska bli kul o se hur dom bor. Lovisa är också gravid, hon ska få sitt första barn ett par veckor före mig :) Godnatt!





1 kommentar: