onsdag 28 november 2012

Julen smyger sig på.

I morse sov vi lite för länge så Myris fick en flaska välling till frukost och jag fick äta efter jag lämnat henne. Men det var skönt, inte ofta man får äta frukost framför nyhetsmorgon i lugn och ro! Sen drog jag igång saffransbulle bak, tände några ljus och utanför fönstret ringlade snöflingorna ner, så lite julkänsla infann sig idag. Caya kom och höll mig sällskap, och sen åkte vi och käka lunch på siljan! Hämtade Miranda på dagis vid 15 och sen har vi bara myst och lekt hela eftermiddagen. Hon är så faschinerad av min navel, det syns inte på bilden (inte alls faktiskt, där ser den väldigt inåt ut, måste berott på hur jag satt) men den blir mer och mer utbuktande, och då ska det dras i den och försöka peta in den. Gullis! Hon har dock NOLL förståelse för att man måste vara försiktig, att det ligger en liten lillebror där inne är hon inte helt på det klara med om jag säger så ;) mamma har också varit här en stund idag innan M skulle sova! Trevligt. Själv har jag sett fram emot Greys hela dagen, men när kvällen kom så visade det sig att det inte var något idag. Åååh vilken besvikelse! Nu får man vänta en vecka till :( nu har jag iaf gått och lagt mig, ska läsa lite och sen sova. I morgon väntar mer lussebak! Caya kommer hit på morgonen så bakar vi tillsammans! :)









3 kommentarer:

  1. Ja jag skulle se Greys i lördags men det var ju inget - kom på att det var thanks giving så det var väl därför det var inställt. Men så trist!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja super trist! Tror avsnittet släpps i USA idag!

      Radera
  2. Vilken mysig dag ni verkar haft. Måste nog baka lussekatter snart jag med, kanske det godaste som finns! Tänk att lillebror snart är här, det är så vackert att vara gravid tycker jag :) Ha en fin adventshelg! Hälsningar Erika

    SvaraRadera