onsdag 14 november 2012

Lite nytt!

Både Nelly & babyshop kör kampanjen Köp nu- betala i slutet på februari, och det bara måste man väl utnyttja :) Dessutom har babyshop 15% rabatt på allt idag med koden 15PROCENT Så passa på!  Det gjorde i alla fall jag. Blev lite nytt till Miranda som jag tittat på ett tag, och sen blev det några grejer till Lillebror som fattades, och även en present!

Söt cardigan från Noa Noa (Babyshop)


Snygga jeans från Nova star (Babyshop) Jag har aldrig köpt Nova star
till Miranda förut, jag har tyckt att hon har varit för liten och växt ur alla
storlekar så snabbt. Men jag har hört mycket bra om deras jeans, dom ska
vara väldigt tåliga och hålla för att ärvas från barn till barn, dessutom har
dom väldigt lång användningstid med tanke på mudden, och är de lite stora
i början så gör det inget, då blir det en lite mer baggy- modell bara. Så därför
tycker jag att det är värda sitt pris och jag hoppas och tror jag kommer bli
himla nöjd! 

Snygg t-shirt från Cheep monday (Nelly)
Bra färg när man har en unge som sullar något kopiöst! 

Jätte söt body från MEE TOO (nelly) i stlr 50


Mysig pyjamas från NLY kids (nelly) i stlr 50,
blir Lillebrors första, som får följa med till BB.
Hade köpt en blå & vitrandig från POP i strl 50/56  men
insåg att den kommer att bli för stor, POPs storlekar har ju
en tendens att vara lite stora. Men den här är minst lika fin tycker jag!

Fin filt med stjärnor från Name it (nelly) som också
får följa med till BB!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar