onsdag 7 november 2012

Lilla my <3 våran nya familjemedlem. Så fin och go, och lättsam! Efter bara en timme hade hon lekt, ätit mat och gått på lådan. Jag kände nästan direkt efter att Mini hade gått bort att jag ville ha en ny katt. Det var så hemskt tomt utan henne, och med en ny katt så är det lättare att börja om och gå vidare. Så i morse när Caya skicka sms att det fanns en ny annons på Blocket gick jag direkt in för att kika, och då visade det sig att det var Beverly som sålde kattugen, samma kvinna som vi köpte Mini av! Ringde henne direkt! Hon hade en liten hona kvar som skulle blivit hämtad idag, men av personliga skäl hade han fått lov att avsäga sig det. Det finns en mening med allt, och det var nog meningen att vi skulle få den här tjejen. Kändes så bra att få en katt därifrån, dels för att det var samma ställe som Mini kom från och dels för att hon har så fina katter. Hennes barn håller på mycket med dom så dom blir otroligt tillgivna och sociala. Nu ligger hon på mitt bröst och sover och jag ska släcka lampan och göra detsamma! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar