torsdag 22 november 2012

Torsdag.

Idag åkte vi hem till Caya & barnen efter dagis! Martina och hennes barn kom också dit, så åt vi mellis tillsammans! Trevligt! Sen stannade jag och Myran kvar och käkade korv med bröd middag också :) vi kom hem strax före kl 18, då blev det pyjamas, borsta tänderna, välling och natti natti. Själv tog jag en lång dusch och nu har jag målat naglarna. Sitter och tittar på "Aldrig mera fet", killen är från Borlänge och det är filmat både där och här i Leksand, kul :) nu ska jag gå upp och lägga mig, är trött och tung i huvudet. Hela familjen har dragit på sig en förkylning, så vi snorar och hostar allihop! Tråk tråk. Just det, har haft mitt livs första utvecklingssamtal idag också. Gick jätte bra, är så stolt över min lilla myra. Hon utvecklas, sköter sig och är så duktig <3 Godnatt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar