fredag 18 januari 2013

Hemma.

Efter 12 timmar packade vi ihop oss och åkte hem från BB. Jag hade inget behov av att stanna kvar, det känndes bara jobbigt att vara där. Det var verkligen jätte skönt att komma hem. Miranda tycker det är spännande med Lillebror, och står på första parkett när det är dags för blöjbyte! För mig är det nästan större den här gången, jag njuter varje sekund av mitt nyfödda barn och att få se BÅDA barnen tillsammans är magiskt, så mycket kärlek. Idag hittade lillebror tummen som han tröstade sig med, så gulligt!



2 kommentarer:

  1. Såå söt...Längtar tills vi får se honom live :)
    Pappa Anders ser så stolt och rörd ut..Gulligt

    SvaraRadera
  2. Så söt och fin han är! Hoppas inte Vidar smittar mig så vi kan ses snart! Lycka till idag! <3

    SvaraRadera